[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Cosmin Dumitru cosu at cosu.ro
Wed May 27 22:53:44 EEST 2009

Alex Eftimie wrote:
> Scuză-mi ignoranța, dar de la ce vine @*cti*.pub.ro ? Mi-ar fi plăcut
> mai degrabă @student.pub.ro. A existat la un moment dat un proiect
> atlantis, știu numai că era un server mare, vechi și plin de praf.

Banuiala mea e ca vine de la Calculatoare si Tehnologia Informatiei.
Posibil sa gresesc :)
> Asta ar fi bine, dar cred că nu conturi LIVE foste .net passport sunt
> soluția bună. La fel puteam merge toți pe conturi Google sau Yahoo!. Din
> nou, cred că mi-ar fi plăcut să văd OpenID sau plain LDAP.
>
> Din câte am înțeles de la Emil, el și echipa lui încearcă să
> implementeze o soluție de autentificare unică, legată cumva de grid. Alt
> efort, altă mâncare de pește :).

Cred ca vorbim despre acelasi lucru.
> Nu cred că sunt singurul care nu va dori să-și stocheze datele pe
> serverele Live.

Poti sa redirectezi emailul de pe live pe orice alt cont. E vorba mai
mult de standardizare.

> [...]
> platforma Live de a-și dubla numărul de utilizatori cu încă niște
> sute/mii de studenți. Ce primesc în schimbul datelor personale? O nouă
> adresă de mail, spațiu de stocare SkyDrive pe care nu-l pot accesa decât
> de pe Windows, un nou identificator de Messenger, și încă alți clopoței
> și fluierași. Nu am cerut asta, nu simt că aș avea nevoie de asta, deci
> voi refuza să o folosesc.
>
> Consider că soluția viabilă pentru problema singlesignon va apărea din
> interior, folosind servere proprii și tehnologii deschise.

LDAP este tehnolgie deschisa. Atata timp cat exista si windows (aveam
voie sa scriu pe lista windows?) in facultate solutia nu poate fi decat
una hibrida (asta desigur daca exista mila pentru administratori).
> Este, este. Jos monopolul de pe ASE.

De 3 ori vivat!

> Fără supărare,
> Alex

Toate bune,
Cosmin

PS: am uitat sa adaug pe lista de corporatii malefice Oracle. De ce nu
se face BD/BD2/UBD pe mysql/postgres/sqlite/whatever opensource dbthing
care stie sql92? Totusi suntem *obligati* sa folosim tehnologii inchise
la facultate.
PS: znvy gevzvf qr cr hohagh sbybfvaq guhaqreoveq