[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Wed May 27 23:55:43 EEST 2009

2009/5/27 Alex Eftimie <alex at eftimie.ro>:

> Măi, să fie oracle, dar măcar pe baze de date cu informații mai noi de
> 1987. Altfel, cursul s-ar putea numi destul de bine EIBD: Elemente de
> Istorie a Bazelor de Date.

> Desigur.
>
> Alex
>
> PS: am uitat să-ți spun că vorbești pe lista *ROSEDu* :) Oricum ai da-o,
> tot în liber ajungi aici. Din păcate, Microsoft nu e invitat la petrecere.

I, for one, welcome our new Microsoft overlords.

Acum serios vorbind și mie mi s-ar fi părut normal ca să avem o
soluție proprie, mai ales că bănuiesc că exista posibiltatea asta.

Acum pe scurt:
* despre activare, Laura are dreptate.
* despre BD, da, mie mi s-ar părea normal să facem ceva open source.
* despre serviciile web de la MS, înțeleg mișcarea din partea lor.
Personal am o părere destul de proastă despre serviciile MS pe web (nu
cred că sunt singurul care își amintește că avea 1mb inbox pe Hotmail
când alții aveau 500mb/1gb.). Măcar la Maps au Bucureștiul la nivel de
stradă.
* despre skydrive, http://getdropbox.com
* eu am reclame pe home.live.com, trist :)

Până una alta am băgat un redirect all la gmail.

Sergiu