[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed May 27 21:45:11 EEST 2009

On Wed, 2009-05-27 at 21:33 +0300, mmdumi wrote:
<snip>
> Nu mergea LDAPul nostru ? L-am folosit până și noi la wouso,
> funcționează, nu depindem de nimeni; de ce ti-ai da conturile
> studenților (într-o facultate de stat) unei companii private?

Salut, Mihai!

Nu stiu sigur cum este "pe dinautru" aplicatia. Nu am alocat timp pentru
acest lucru.

Dar, din cunostintele mele, se doreste ca fiecare student sa aiba acces
la o casuta postala si la un set de servicii. Nu inteleg de ce nu ar mai
exista curs.cs.pub.ro din aceasta cauza.

A existat un set de discutii acum ceva vreme legat de o solutie
Microsoft vs. Google in ceea ce priveste servicii de acest gen. In
momentul de fata solutia Microsoft a avut castig de cauza (nu stiu exact
care au fost factorii decisivi; conducerea catedrei/facultatii a luat
decizia).

Din cate stiu, nu este nimeni obligat sa le foloseasca. O sa ma
interesez in acest sens.

Razvan