[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

mmdumi mmdumi at gmail.com
Wed May 27 21:33:24 EEST 2009

Salut.
A observat cineva mailul celor de la microsoft de acum o zi ? Se spune acolo
că s-au creeat niște conturi noi (nu că am avea deja detule) și ca putem
folosi nu știu ce servicii de care nimeni nu a auzit, sau mă rog pe care
nimeni dintre noi nu le folosește.
Asta nu a fost o problemă dar când am intrat pe curs.cs am observat că se
transformă intr-un fel de yahoo mail, bannere, iconițe briz-bizuri.
Mai mult de atât în newsletter scrie că, acele conturi vor fi folosite si pe
noul site curs.cs, ceea ce e ciudat dar vorbim despre asta mai departe.

De ce mi se pare mie ciudat: de ce trebuie sa vină o companie cu gânduri de
monopol (așa cum este microsoft), să imi facă mie cine știe ce cont, să mă
oblige indirect să folosesc niște servicii de care nu am nevoie, și nu mai
mult de atat la anul chiar să folosesc cti.ceva.ro.

Nu mergea LDAPul nostru ? L-am folosit până și noi la wouso, funcționează,
nu depindem de nimeni; de ce ti-ai da conturile studenților (într-o
facultate de stat) unei companii private?

--
Mihai - Marian Dumitrache
Grupa 332CC