[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Jun 16 22:04:27 EEST 2009

2009/6/16 mihai maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> Readuc discuția în actualitate pentru a indica că stupiditatea
> folosirii CNP-ului ca parolă a fost abuzată recent când un student de
> anul 3 a observat că cineva a dat anunț că vinde locuri la opționalele
> de la specializare de pe mail-ul lui de pe cti.pub.ro.
>
> Deși momentan nimeni nu-l crede, studentul declară că nu a fost în
> facultate din Decembrie din motive medicale, ceea ce înseamnă că
> cineva care-i știa CNP-ul a folosit acel cont băgat pe gât pentru a-i
> face rău.
>
> E primul caz și poate sunt eu prea paranoic dar nu cred că așa ceva
> [...]

Mihai, consider că tonul tău este mult prea subiectiv pentru felul în
care ar trebui abordată problema.

Firul acesta de discuție s-a încheiat cu Mircea întrebând și neprimind
alt răspuns decât un redirect spre conducere, Răzvan cerând pragmatism
și nu sentimente, Tibi vorbind despre carduri EURO26 și despre o
soluție alternativă* și AJ resemnându-ne că este prea târziu pentru a
mai acționa în vreun fel.

Dacă vrea cineva să se ocupe numai de treaba asta (centralizat motive
pentru care ne putem plânge de soluție, formulat petiție, revizuită,
rerevizuită, promovată între studenți, depusă la secretariat), să se
anunțe și să o facă. Dacă nu, subiectul îmi pare închis, enough
trolling and doing nothing.

Alex

PS: Scuze mesajul de mai devreme, Thunderbird face pe nebunul.
PS2: pentru a susține ce am spus, pun un chestionar legat de cti pe
http://planet.cs.pub.ro

*) soluția lui Tibi cu mailul gestionat preferențial ar fi faină, dacă
nu am avea:
--
$ host -t MX cti.pub.ro
cti.pub.ro mail is handled by 5 1813450001.mail.outlook.com.