[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Jun 16 21:38:15 EEST 2009

Readuc discuția în actualitate pentru a indica că stupiditatea
folosirii CNP-ului ca parolă a fost abuzată recent când un student de
anul 3 a observat că cineva a dat anunț că vinde locuri la opționalele
de la specializare de pe mail-ul lui de pe cti.pub.ro.

Deși momentan nimeni nu-l crede, studentul declară că nu a fost în
facultate din Decembrie din motive medicale, ceea ce înseamnă că
cineva care-i știa CNP-ul a folosit acel cont băgat pe gât pentru a-i
face rău.

E primul caz și poate sunt eu prea paranoic dar nu cred că așa ceva
este corect să se întâmple, nu cred că este normal ca o asemenea breșă
de securitate să existe în sistem.

Acum chiar avem motive să acționăm sau să punem mai multe întrebări.

PS: Eu mi-am uitat parola de acolo și știu că nu e ceva recuperabil
ușor (imagine un pumn lovindu-se de tastatură). Mi se pare funny că
metoda de reprimire a parolei este printr-un mail pe adresa de pe
cti.pub.ro, adresă inaccesibilă cât timp nu știu parola. Măcar asta ar
putea fi schimbat rapid.