[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Wed Jun 17 12:38:14 EEST 2009

2009/6/16 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:

> Mihai, consider că tonul tău este mult prea subiectiv pentru felul în
> care ar trebui abordată problema.
>
> Firul acesta de discuție s-a încheiat cu Mircea întrebând și neprimind
> alt răspuns decât un redirect spre conducere, Răzvan cerând pragmatism
> și nu sentimente, Tibi vorbind despre carduri EURO26 și despre o
> soluție alternativă* și AJ resemnându-ne că este prea târziu pentru a
> mai acționa în vreun fel.

Vreau să cer părerile lui Georg Greve și Bogdan Manolea legate de
strategia de adoptare a platformei live at edu în facultatea noastră.
Căci de fapt asta e problema, nu platforma (programele) în sine.

Am amânat demersul pentru a mă pregăti pentru câteva examene. Având în
vedere că e în actualitate cazul controversat al studentului despre
care amintea Mihai, cred că e un moment bun pentru a cristaliza
cererile noastre într-o petiție.

> Dacă vrea cineva să se ocupe numai de treaba asta (centralizat motive
> pentru care ne putem plânge de soluție, formulat petiție, revizuită,
> rerevizuită, promovată între studenți, depusă la secretariat), să se
> anunțe și să o facă. Dacă nu, subiectul îmi pare închis, enough
> trolling and doing nothing.

Alex, pașii descriși de tine necesită continuarea discuției. Altfel
scriem o petiție pe care nu o semnează mai nimeni. Cred că la modul
ăsta de continuare se referea Mihai.

Tibi