[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Thu Jun 4 05:51:50 EEST 2009

2009/6/4 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:
> Do I think that thing will change if we do this? No, they won't...at
> least not in the way we hope... nu se va renunța la soluție... it's
> too late for that....

Nu cred că vrea cineva acum să schimbe platforma live at edu cu o alta.
Ce vrem este să putem folosi numele cti.pub.ro fără să ne activăm
contul live at edu, pentru că nu suntem de acord cu termenii necesari
activării.

Mircea aducea vorba de transparență. Ar fi bine să punem și asta în
petiție: vrem să ni se aducă la cunoștință pașii intermediari luării
unei decizii, nu să fim mereu puși în fața faptului împlinit. De
acord?

Tibi