[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Cosmin Dumitru cosu at cosu.ro
Wed Jun 3 20:35:07 EEST 2009

Mircea Bardac wrote:

> Ante scriptum:
> a) nu vreau sa sustin Google Apps, vreau sa atrag atentia asupra procesului
> b) eu am fost nano-implicat in acest proces, RR a fost micro-implicat in
> acest proces
>
> Cateva intrebari, in principal pentru RR (si eventual pentru petitie,
> dezbatere publica etc.)
>
> 1. unde a fost facut public faptul ca facultatea/catedra intentioneaza
> sa faca acest "favor" studentilor de a avea un cont de e-mail, pentru a
> oferi sansa tuturor providerilor de a face oferte?

> [...]
Sunt sigur ca poti sa intrebi conducerea facultatii si sa obtii toate
raspunsurile astea.

Din experienta mea de fost angajat (si participant in comisie de
licitatie) in o institutie de stat pot sa iti spun ca pana la o anumita
limita nu e nevoie de licitatie publica, se poate face direct ordin de
achizitie. Oricum nu e cazul aici pentru ca din ce stiu eu serviciul e
oferit in mod gratuit.

Hostingul pentru serviciile astea e facut in datacentere microsoft (sau
micro$ ca sa fie unii  colegi multumiti). To my knowledge nu exista
niciun datacenter in Romania. Un tracert ar trebui sa fie edificator.

Procesele deschise sunt relevante in general atunci cand e vorba de bani
publici.  Aici din cate vad eu e mai mult vorba de etica si alte
probleme filosofice.

Repet headerul, conducerea facultatii/catedrei sigur poate sa iti
lamureasca toate dilemele.

Cosmin