[rosedu-general] Se întâmpla( ceva ciudat în facultatea asta

Mircea Bardac cs at mircea.bardac.net
Wed Jun 3 20:46:33 EEST 2009

Cosmin Dumitru wrote:
> Repet headerul, conducerea facultatii/catedrei sigur poate sa iti
> lamureasca toate dilemele.

Iti garantez ca nu sunt dileme pentru mine.

Nano-implicarea mea in acest proces face ca eu sa am o idee in legatura
cu raspunsurile la aceste intrebari ("nano" presupune "nimic oficial",
"oficial" presupune "conducerea facultatii/catedrei").

Ma intereseaza raspunsurile publice din partea celor cu o implicare mai
mare decat "nano".

Also, sunt 99% sigur ca nu sunt^G ar fi doar dilemele mele, ci si ale
altora.

--
Mircea
http://mircea.bardac.net