[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Mircea Bardac cs at mircea.bardac.net
Wed Jun 3 19:45:59 EEST 2009

Razvan Rughinis wrote:
> Sponsorizari sau contiributii nu au fost facute din partea Microsoft.
> Google a dovedit o lipsa de interes pentru promovarea GoogleApps in
> ultimii doi ani.

Ante scriptum:
a) nu vreau sa sustin Google Apps, vreau sa atrag atentia asupra procesului
b) eu am fost nano-implicat in acest proces, RR a fost micro-implicat in
acest proces

Cateva intrebari, in principal pentru RR (si eventual pentru petitie,
dezbatere publica etc.)

1. unde a fost facut public faptul ca facultatea/catedra intentioneaza
sa faca acest "favor" studentilor de a avea un cont de e-mail, pentru a
oferi sansa tuturor providerilor de a face oferte?

2. nu ar trebui sa fie publicat un fel de "caiet de sarcini" or
something... ceva asemanator unei licitatii?

3. cine a reprezentat Google (care tu spui ca a dovedit o lipsa de
interes pentru promovarea Google Apps) si cine a reprezentat live.edu?

4. unde a fost scris faptul ca Google ar fi trebuit sa relocheze pe
cineva (sa zicem) in .ro pentru a sustine Google Apps? (fapt pe care il
presupun, asta fiind diferenta majora intre MS si Google, in ceea ce
priveste .ro)

5. cand a fost luata decizia de a folosit live.edu?

6. care au fost criteriile care au dus la hotararea de a folosi live.edu
in defavoarea altei variante?

7. in ce masura (procentual) tot procesul acesta se poate numi un proces
deschis (cum ar trebui sa fie in institutiile publice) si in ce consta
"deschiderea"?

Eu as vrea raspunsuri punctuale, in maxim 4 randuri fiecare (randuri de
 mail plain-text - max 80 caractere/rand).

P.S. am fost ocupat cu alte activitati, acest e-mail a ramas in coada de
task-uri

--
Mircea
http://mircea.bardac.net