[rosedu-general] RSoC v2

Stas SUSHKOV stas at nerd.ro
Mon Jun 1 23:39:59 EEST 2009

On Mon, 2009-06-01 at 23:31 +0300, Razvan Deaconescu wrote:

> [...]
> era un mediu non-integrat in forma: dokuwiki (instalare standalone cu
> pluginuri necesare) + git/svn + git/svn browser + mailing list
>
> Trebuie avut insa in vedere daca are sens sa migram in aceste momente.
> Daca indefero pare o solutie buna si lumea este de acord o putem folosi.
> Alternativ, putem migra doar cateva proiecte pe indefero pe post de
> "proiecte cobai".
>
> Din ce am urmarit, indefero imi pare o buna solutie de "collaborative
> development". Stas, ne poti oferi, te rugam, daca ai experienta niste

Am un indefero instalat la UT.
Băgați asta în /etc/hosts
193.226.5.152	code.student.utcluj.ro

Și îmi spuneți cont-ul pe care l-ați făcut să fiți admin.

Deci trebuie luat în considerare următoarele:
* Deployment lejer, super lejer!!!
* Pentru Git e deajuns apt-get install git-core
* Are suport super integrat pentru management de multiple proiecte cu
tăt tacâmul de feature-uri, wiki, code, review, issues. E fix GoogleCode
acasă la noi.
* Are suport bun, developer-ul e ok!
* E în php, mvc, deci lejer de hack-at și fast!

În vara asta o să lucrez la suport-ul pentru templating la el și
eventual suportul pentru ldap dacă nu o rezolvă Loic (developeru).
Apoi va fi lansat code.student.utcluj.ro.

Eu sunt foarte happy de ce am văzut până acum la el, și abia aștept
să-mi mut code.nerd.ro acolo.