[rosedu-general] RSoC v2

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jun 2 10:41:29 EEST 2009

On Mon, 2009-06-01 at 20:46 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Foarte important: trebuie ca la inceputul vacantei, cand se demareaza
> proiectele specificatiile sa fie _clare_.

Ca sa fiu mai clar: pana duminica, 28 iunie, pe site-urile de dezvoltare
asociate proiectelor trebuie specificate detaliat sarcinile si estimarea
temporala a acestora. Un model este planul de anul trecut de la
vmchecker[1].

Inscrierile vor incepe o data cu data de 15 iunie si se vor incheia pe
data de 27 iunie. Incepand cu 8 iunie (lunea viitoare) incepem
promovarea actiunii prin intermediul site-ului, listelor de discutii si
altor forme de comunicare.

Perioada 29 iunie - 3 iulie este rezervata selectiei candidatilor: pe
baza de CV si interviu, conform deciziei coordonatorului proiectului.
Alex, te rog sa modifici formularul de inscriere pentru a permite si
upload-ul unui CV.

Perioada de stagiu este 6 iulie - 31 iulie. O sa discut la
decanat/secretariat despre includerea RSoC ca program de practica.
Pentru hackatoane, intalniri se va folosi sala EG106.

Pentru ca deja am stabilit foarte multe deadline-uri, fac aici un
rezumat. Am pus datele si pe calendarul rosedu-google[2]
---
7 iunie - deadline propuneri, pe rosedu-general, persoane cu idei
11 iunie - deadline specificatii proiect, pe trac/indefero/wiki,
responsabilii de proiect
8-21 iunie - promovare RSoCv2
14 iunie - definitivare site (soc.rosedu.org), Alex (+delegari) +
responsabili de proiect
15-27 iunie - inscrieri pe site (nume, grupa, optiuni, domenii de
interes, CV), pe site (soc.rosedu.org)
29 iunie - 3 iulie - selectie + interviuri, in EG106, coordonatorii de
proiect
6 iulie - 31 iulie - stagiu efectiv (perioada "contractuala";
contributiile ulterioare si integrarea in echipa proiectului este
binevenita)
---

Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/trac/vmchecker#Componenteleproiectului