[rosedu-general] RSoC v2

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jun 1 23:31:50 EEST 2009

On Mon, 2009-06-01 at 22:55 +0300, Stas SUSHKOV wrote:

> Salut și spor!

> Vin cu o eventuală soluție, să fie folosit în loc de trac, Indefero.
> http://www.indefero.net/

Mentionez ca nici eu nu sunt deosebit de incantat de Trac. Este destul
de heavy on the server side si relativ dificil de configurat (partea de
autentificare, plugin-uri si macro-uri). Alternativa la care ma gandisem
era un mediu non-integrat in forma: dokuwiki (instalare standalone cu
pluginuri necesare) + git/svn + git/svn browser + mailing list

Trebuie avut insa in vedere daca are sens sa migram in aceste momente.
Daca indefero pare o solutie buna si lumea este de acord o putem folosi.
Alternativ, putem migra doar cateva proiecte pe indefero pe post de
"proiecte cobai".

Din ce am urmarit, indefero imi pare o buna solutie de "collaborative
development". Stas, ne poti oferi, te rugam, daca ai experienta niste
motive pentru a migra la indefero?

Razvan