[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Stas SUSHKOV stas at nerd.ro
Mon Jun 1 10:48:50 EEST 2009

Salut,
iarăși revin, deși cel mai probabil nu ar trebui.

Am observat o discuție aprinsă, însă nici-o activitate propriu-zisă.
Prin cuvinte nu o să se schimbe nimic (pentru că cel mai probabil nu
ajung unde trebuie), iar dacă mai trageți de timp chiar numai cu vorba o
să rămâneți.

Sunt motive destule pentru care se poate trimite o scrisoare deschisă în
care să se ceară încetarea serviciului pentru toate conturile, și
reactivarea acestora pe parcurs cu apariția utilizatorilor acestuia. E o
chestiune pe cât de bun simț, pe atât de binevenită în situația în care
unii studenți nu-și doresc acel cont, iar altora nu le pasă ce se
întâmplă cu el (și va corespunde contractului semnat sau ne-semnat
încă).

Nu vreau să critic pe nimeni, însă am observat lucruri care deja se
repetă în firul discuției. Și e obositor să le tot recitești.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/