[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Mon Jun 1 19:09:13 EEST 2009

Nu mă pot abține de a comenta la următoarea fază...
Situație reală...acum 30 minute, cineva a trimis pe grupul anului 3 un
email în care anunța că VINDE un loc la APP ca opțională... morally
wrong? yes!  se poate folosi acest email împotriva lui? nu
prea...pentru că oricine ar fi putut trimite un email în numele lui
(all hail digital signatures).... DAR în acest caz, tipul respectiv a
trimis un email de pe contul @cti.pub.ro ...soooooo....teoretic
administratorul cti.pub.ro ar putea verifica că emailul a fost trimis
de pe contul respectivului și atunci tipul chiar ar avea probleme....
dar acum întrebarea este: poate facultatea să acceseze conturile de
email pentru a obține dovezi că cineva a comis imoralități în cadrul
facultății??
(sorry că nu am folosit mai multe paragrafe..i just noticed...)