[rosedu-general] Software open-source de la Microsoft (runda a doua)

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jul 22 09:41:20 EEST 2009

On Wed, 2009-07-22 at 03:16 +0300, Vlad Dogaru wrote:
> For both of these -- any details on implementation[2]? Formal specs? As
> far as I could tell, none. But don't call me fanatic, I'm just trying
> to calm things down.

Evident ca Microsoft isi urmareste propriile interese. It's the business
world people! You don't give stuff away just because it's cool!

Diferenta este faptul ca, daca pana acum ideea era ceva de genul "the
open-source stuff is for the loonies", acum ideea a devenit "some people
are starting to use that stuff; we have to do something in order to keep
those users".

Nu este vorba de un cadou trimis miscarii open-source, este vorba de
schimbarea modelulului de business folosit de Microsoft - integrarea
produselor Microsoft in produse open-source de succes.

Razvan