[rosedu-general] Software open-source de la Microsoft (runda a doua)

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed Jul 22 03:16:59 EEST 2009

On Wed, 22 Jul 2009 00:38:41 +0200
George Milescu <george.milescu at gmail.com> wrote:

> Microsoft a lansat, pentru a doua zi consecutiv, software sub licenta
> GPL [1] . Este vorba de un plugin pentru Moodle care faciliteaza
> integrarea cu serviciile Live at edu.

Mie mi se pare natural ce fac: drivere pentru soluţiile *lor*,
integrându-le cu componentele libere (or whatever -- can we get this
straight?) consacrate. More to the point[1]:

 - au inclus drivere Linux pentru o soluţie proprietară de
   virtualizare; adică putem rula Linux din Windows, folosind o
   tehnologie proprietară, deţinută de Microsoft. Big friggin'
   surprise...

 - au făcut un plugin care integrează o soluţie proprietară într-una
   liberă. Deci putem folosi Live at edu prin Moodle. Moodle was bad, but
   `enriching' it with closed sh** is worse.

For both of these -- any details on implementation[2]? Formal specs? As
far as I could tell, none. But don't call me fanatic, I'm just trying
to calm things down.

[1] Nu am făcut o cercetare exhaustivă, deci s-ar putea să greşesc
foarte urât.

[2] Driverele Linux probabil oferă detalii despre vreun protocol, dar,
fără a le fi studiat, mă îndoiesc că au dat foarte de gol.

Just my .02 RON,
--
      ,~~~~.
      i====i_