[rosedu-general] Software open-source de la Microsoft (runda a doua)

Daniel Rosner rosner.daniel at gmail.com
Thu Jul 23 00:40:45 EEST 2009

Cu alte cuvinte Microsoft incearca sa demareze un proiect machiavelic
de acaparare a comunitatiilor open source :D

Anyway, lasand gluma la o parte, se pare ca cei de la Microsoft au
inteles in sfarsit ca nu mai pot ignora solutiile open source
concurente. Din pacate, nu cred ca pentru comunitatea open source
acest lucru este util, pentru ca avand in vedere binecunoscuta
politica Mokasoft, sigur este o miscare care are ca scop final
obtinerea unei cote de piata mai mare. Daca tinem cont si de
caracterul agresiv la Microsoft, sa speram ca nu va trece la
cumparaturi.

Da chiar, are cineva vreo idee daca teoretic este posibil ca cei de la
Mokasoft sa cumpere o solutie gen Moodle?