[rosedu-general] [oscdc-org] Repo git pentru cdl

Andrei Soare andrei.soare at gmail.com
Thu Feb 26 01:02:55 EET 2009

Salut,

Am refacut repository-ul, este mult mai bine acum :D
Avem si interfata web[1], iar din command line se poate clona cu urmatoarea
comanda (ma contactati pe mine sau Alex pentru drepturi):

    git clone git at git.rosedu.org:cdl.git

sau, pentru cei din regie cu portul 22 blocat:

    git clone ssh://git@git.rosedu.org:30022/cdl.git

iar de maine va fi posibila clonarea de catre oricine si fara autentificare
prin ssh, cu:

    git clone git://git.rosedu.org/cdl.git

Am pus un readme[2] in repository cu cateva comenzi de baza, nu voi mai
folosi wiki.

[1]: http://git.rosedu.org
[2]:
http://git.rosedu.org/?a=viewblob&p=cdl&h=b65f5fc3ec041c744f916dd194a8f4a21f2a22de&hb=279bcf16d12a91d7c8521a995cc7a55b323a6759&f=readme