[rosedu-general] [CDL] Criterii de selectie

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Fri Feb 27 14:56:09 EET 2009

Salutare,

La sfârșit de săptămână o să fiu plecat din București, deci nu voi putea
participa la nicio întâlnire ROSEdu pe tema CDL.

Andrei (boohighyou) tocmai mi-a spus că sunt peste 60 de candidați care
vor veni la interviu. Se vehiculează ideea de a ține două grupe într-o
singură zi, una de dimineață și una după-amiază. Personal, nu mi-am
format o părere dar cred că trebuie avut în vedere că:

 * CDL este un program pilot, deci nu poate rula la o scară largă,
   care ar fi aceea rămâne de stabilit

 * era de așteptat să fie mulți doritori, programele libere și deschise
   au succes nu doar în mediul universitar (educațional) ci și în cel de
   afaceri; în plus, multe dintre regulile de lucru în echipă pe care le
   înveți contribuind se aplică foarte bine și la dezvoltarea celor
   proprietare

 * _trebuie_ stabilite clar criteriile de selecție; pe scurt, vrem
   novici, cu experiență medie sau dintre cei care deja contribuie
   activ? când refuzăm un candidat trebuie să-i dăm motive obiective
   care au dus la eliminarea lui

 * _trebuie_ stabilit numărul exact de studenți (doar de anul I și II?)
   care formează o grupă

 * rularea a două grupe în paralel va presupune un efort suplimentar
   pentru echipa CDL, dar cred că ne vom putea corecta din mers
   greșelile (așa cum se întâmpla deseori la USO, ținând laborator cu
   două semigrupe)

M-aș bucura să pornim discuția aici, înainte de întâlnire, ca să avem
temele făcute înainte de a decide ;-)

Mulțam,
Tibi

P.S. Am tulit-o la autogară, că e târziu :-P