[rosedu-general] Prezentare proiect open source

Eugen pietry at death-squad.ro
Wed Feb 25 21:07:06 EET 2009

Salut,
ma numesc Eugen Hristev si sunt student in anul 3 la Calculatoare.

In ultimii doi ani am dezvoltat un proiect software open source numit
DSHub care in acest moment este hostat de SF.net .
Proiectul reprezinta un server de DC ( direct connect ) si foloseste un
protocol mai nou numit ADC ( Advanced Direct Connect ). Nu sunt multe
astfel de proiecte , si nici unul asa de avansat ca al meu. Pot sa
mentionez ca l-am prezentat si anul trecut la sesiunea de comunicari.
Programul este scris in Java, prezinta o interfata grafica, o interfata
de consola, si suporta destule chestii ( unele la nivel preliminar
totusi ), de la i18n, scripting python, conexiuni tls, pana la optiuni
avansate de configurare si elemente originale ale mele ( scari
logaritmice de spam, control de chat avansat cu regexp ).
In acest moment, este folosit de cativa oameni in realitate, si are
peste 8000 de downloaduri pe SF.net.
Din mai multe motive ( timp, motivatie, sau faptul ca nu a iesit chiar
asa cum speram ), a cam intrat intr-o linie moarta. Andrei mi-a spus ca
este posibil ca unii din voi sa fie interesati sa ma ajute sa il
continui. Sunt dispus la o colaborare in echipa, mi-ar face o mare placere.

Site-ul oficial al proiectului : http://www.death-squad.ro/dshub
Site-ul proiectului pe SF.net http://sf.net/projects/dshub
Site-ul proiectului pe LP http://launchpad.net/dshub
Site-ul proiectului pe FM http://freshmeat.net/projects/dshub