[rosedu-general] Help Needed

Doru Ilasi doru at aplix.org
Mon Dec 28 15:26:34 EET 2009

On 28.12.2009 15:19, Iancu Mihai wrote:
> Salut!
>
> Am primit de la Moshu ' de Craciun un router wireless, pe care insa nu
> il pot configura. Eu am o conexiune la internet de la RDS (de tip DSL
> cu User Name si Pass) si sistem de operare Ubuntu. Ideea e ca nu
> reusesc sa intru in panoul de administrare al routerului (cel cu
> 192.168.0.1) ca sa configurez acolo tipul conexiunii si  user name si
> pass-ul...daca va ajuta cu ceva, routerl este un D-link DI524.
>
> Multumesc mult :)
>

> Mishu
> http://mishu-blog.blogspot.com
Salut Mihai,

N-ai noroc daca( n-ai cd-ul de instalare (s,i un pui de windows la
indemâna(). Aceeas,i problema( ca si la seriile facute de linksys.
Fa( exact ce scrie în manual, altfel, s,i daca( reus,es,ti sa(-l
programezi va pierde tot la prima întrerupere a alimenta(rii. E valabil
doar daca( e proaspa(t desfa(cut din cutie.

Doru