[rosedu-general] Help Needed

Iancu Mihai fane_caramida at yahoo.com
Mon Dec 28 15:19:26 EET 2009

Salut!

Am primit de la Moshu ' de Craciun un router wireless, pe care insa nu il pot configura. Eu am o conexiune la internet de la RDS (de tip DSL cu User Name si Pass) si sistem de operare Ubuntu. Ideea e ca nu reusesc sa intru in panoul de administrare al routerului (cel cu 192.168.0.1) ca sa configurez acolo tipul conexiunii si  user name si pass-ul...daca va ajuta cu ceva, routerl este un D-link DI524.

Multumesc mult :)

Mishu

 Mihai Iancu
Cenzor
OSE - Organizatia Studentilor din Inginerie Electrica
0742559036
www.OSE.ro
http://mishu-blog.blogspot.com