[rosedu-general] Help Needed

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Mon Dec 28 15:48:06 EET 2009

Salut, Mihai.

Conectează calculatorul într-un port de LAN la rotuerului. Apoi dă un
dhclient pe linux. Ar trebui să îţi dea o adresă ip... verifică că
ţi-a dat adresă.
Dă un 'route' să vezi care e ip-ul gateway-ului... încearcă un ping în
el.dacă merge pingul, ar trebui să meargă şi interfaţa web... dacă nu,
încearcă să resetezi routerul şi ia-o de la capăt.

Alexandru Juncu

Cisco Networking Academy Instructor
ROSEdu Member
Computer Science Teaching Assistant