[rosedu-general] Instanta Redmine pe playground

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Aug 8 21:45:14 EEST 2009

Salut!

Am instalat o instanta de Redmine[1] pe playground[2]. O puteti folosi
pentru testare si pentru a vedea cu ce se mananca Redmine. Redmine este
similar cu Trac (web-based project management software), dar are cateva
avantaje: este, in opinia mea, mai usor de utilizabil, are mai multe
feature-uri (news, forums, gantt charts, calendars), lucreaza peste
SCM-uri multiple (svn, git, bazaar, darcs, mercurial) si, poate cel mai
bine, permite gestiunea mai multor proiecte intr-o instanta comuna (un
fel de Forge).

Pentru autentificare folositi admin/admin. Puteti sa va creati ulterior
cont propriu si alte proiecte. Va rog sa nu alterati contul admin pentru
a permite si altora sa testeze aplicatia.

Am creat un proiect de test peste git (repo-ul este
in /home/guest/repo.git/.git) denumit Test Project[3].

Am adaugat in repository-ul de administrare scripturile folosite pentru
instalarea unei instante de redmine. In acest moment, daca se ruleaza
scriptul do_all_apache_mongrel se instaleaza o instanta completa de
Redmine.

Am instalat o instanta pe koala[4] pentru diferite proiecte. Daca vi se
pare o aplicatie folositoare, putem instala o instanta pe rosedu.

Razvan

[1] http://www.redmine.org/
[2] http://mamba.cs.pub.ro:40080/redmine/
[3] http://mamba.cs.pub.ro:40080/redmine/projects/show/testproject