[rosedu-general] Planul Politehnicii

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Thu Aug 6 10:57:23 EEST 2009

Salutari!

Va scriu acum din Elvetia, mai exact din Lausanne, unde imi fac mai
departe doctoratul la EPFL :) Dinainte sa plec m-am gandit sa observ
bine modul in care EPFL-ul se organizeaza, si sa prezint "know-how"-ul
inapoi in Romania, pentru ca eventual si noi sa invatam de la ei. Pot
sa zic acum ca EPFL-ul mi se pare ca are o organizare exemplara (cu o
structura interna pe alocuri coplesitoare in complexitate, desi foarte
eficienta), iar ca unele lucruri pot fi facute in the short-term si la
noi in UPB.

Mesajul acesta adreseaza una dintre chestiile care mi-au placut acolo,
si anume faptul ca planul campusului este disponibil online si este
interactiv [1] si foarte detaliat. Partea faina este si ca aplicatia
web este una open source: CartoWeb [2], iar cand am auzit asta, m-am
gandit ca voi ati fi in stare sa faceti un setup si pentru Politehnica
(eventual incepand doar cu A&C). Stiu ca exista o harta a Politehnicii
realizata anul trecut, si de aceea mi s-a parut ca ati avea o baza
solida de unde sa incepeti.

Multumesc pentru atentie si, daca vreti, va mai tin la curent cu
exemplele de organizare din EPFL - multe dintre ele sunt solutii
dezvoltate intern, so if they can do it, you can do it too :)

Numai bine,
Stefan Bucur

[1] http://plan.epfl.ch/index.html
[2] http://www.cartoweb.org/