[rosedu-general] Instanta Redmine pe playground

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Sun Aug 9 11:04:49 EEST 2009

On Sat, 08 Aug 2009 21:45:14 +0300
Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> Salut!
>
> Am instalat o instanta de Redmine[1] pe playground[2]. O puteti folosi
> pentru testare si pentru a vedea cu ce se mananca Redmine. Redmine
> este similar cu Trac (web-based project management software), dar are
> cateva avantaje: este, in opinia mea, mai usor de utilizabil, are mai
> multe feature-uri (news, forums, gantt charts, calendars), lucreaza
> peste SCM-uri multiple (svn, git, bazaar, darcs, mercurial) si, poate
> cel mai bine, permite gestiunea mai multor proiecte intr-o instanta
> comuna (un fel de Forge).

Bună idee, Trac mi-a fost antipatic de la friggin' început. Ca
alternativă (dacă ne hotărâm că nu place -- I'm not saying I don't like
Redmine), take a look at GForge[1].

[1] http://gforge.org/gf/

Pagina de features[2] a Redmine nu zice nimic de Git. Trebui patch-uit
sau e pagina în urmă?

[2] http://www.redmine.org/wiki/redmine/Features

First bug report: Nu pot ataşa un fişier -- something about internal
error. Probabil o permisiune greşită?

All in all, awesome idea :-)

Vlad