[rosedu-general] [Restructurare resurse] Forum (offtopic:AlexEf)

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sun Aug 2 01:28:06 EEST 2009

On Sun, Aug 2, 2009 at 12:01 AM, Alexandru Juncu<alex.juncu at rosedu.org> wrote:
> [...]
> au pornit toată comunitatea ROSEdu... sunt posturi care exprimă what
> we are all about. Discuțiile despre numele organizației OpenPoli
> (adică viitorul ROSEdu :P)  [2] [MUST READ!!! :P] sau despre logo [3].
> Cu acestă ocazie aș dori să îi mulțumesc lui Sergiu care a investit
> mult în începutul ROSEdu. După cum reiese și din post, el a venit și
> cu numele și a fost și cel care ne-a pus în contact cu echipa de
> designeri ce au făcut logoul. Thank you, Sergiu:)
> Sunt și rapoartele primelor ședințe [4],[5] și atestat a primelor

Efortul a fost comun pentru punerea bazei comunității ROSEdu. Împreună
cu Sergiu am propus numele și am lucrat împreună cu AXSmart pentru
siglă. Mica comunitate de atunci a decis, în cadrul unei întâlniri
varianta numelui și a siglei.

Identitatea comunității s-a format în timp, prin contribuțiile lui
Răzvan, AlexJ, Sergiu, AlexEf, VladD, AndreiB, etc.

> P.S. La mulți ani, again, Alex! :)

Să ai tot ce-ți dorești, Alex!

Tibi