[rosedu-general] [Restructurare resurse] Forum (offtopic:AlexEf)

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Aug 2 00:32:02 EEST 2009

On Sun, 2009-08-02 at 00:01 +0300, Alexandru Juncu wrote:
> [you really should read this mail :P]

Iti raspund maine mai pe larg.

> Răzvan Deaconescu (1 post pe forum, dar a recuperat în rest :P)

Eeeeh ... am incercat si eu. Nush ce a iesit :-P

> P.S. La mulți ani, again, Alex! :)

Sa cresti mare, voinic si destept. Si sa folosesti cuvantul 'dosar' la
fel de mult ca si acum ca sa avem de cine rade! Si sa nu renunti pana
cand nu vor ajunge la Ubuntu 413.04 - Angelic Alex :-P

Seriously now, aprecieri multe pentru toata activitatea pe care AlexEf a
depus-o in cadrul ROSEdu. Sper ca pe parcursul viitoarelor aniversari
ale zilei de nastere sa dea dovada de acelasi entuziasm, pasiune si
implicare! La multi ani!

Razvan

P.S.: Argesul ruleaza! :-P