[rosedu-general] [Restructurare resurse] Forum (offtopic:AlexEf)

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sun Aug 2 06:33:55 EEST 2009

2009/8/1 Tibi, Razvan, myAJ:
>> P.S. La mulți ani, again, Alex! :)

Oau, multumesc frumos... este mai mult decat pot duce. Sper ca
discutia e pe offtopic (da, Alexandra, nu stiu sa citesc ce vine dupa
To: ), altfel s-a facut zgomot in jurul meu.

Promit ca in octombrie cand ne reintalnim sa ud bine aceasta
aniversare (precum si cea de anul trecut, acum doi ani si chiar acum 3
ani). Desigur, in apropierea momentului voi porni un doodle pe care va
voi ruga sa-l semnati (astfel ca sa nu lipseasca nimeni). Notificari
vor fi trimise automat prin Google calendar special pentru acest
eveniment (disponibil la acel moment si pentru export ical). Voi
studia si daca putem mapa acest lucru pe egroupware. Am pornit deja
acest[1] wiki pentru a centraliza tot ce tine de serbarea mea.

In rest, mi-e dor de voi, multumesc frumos AJ & co. Sa ne vedem cu bine :)

Alex EFtimie

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Aniversare_AlexEf