[rosedu-general] [Restructurare resurse] Forum (offtopic:AlexEf)

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Sun Aug 2 00:01:55 EEST 2009

[you really should read this mail :P]

Aș dori să pornim niște discuții legate de resursele online rosedu.
Începem cu forumul? [1]

Weeeeelll.... You'll be happy to hear that I am admitting it was an
epic fail (zic asta pentru că, din câte îmi aduc aminte, eu am stresat
oamenii cel mai mult pentru a promova forumul). Mă declar înfrânt :-<
you may bash away :P

Statusul acum: 74 conturi din care cel mai nou este un cont creat pe
30 oct 2008. În afară de accesarea mea de acum, cea mai recentă
accesare a fost a lui Sergiu acum 250+zile. Ultimul post este din
Noiembrie 2007 și, ironic, este un post (by VadD :P ) despre cum "nu
prea folosim forumul și mai mult stăm pe listele de discuții".

Pe de altă parte, am aflat și o informatie foarte utilă, cum că AZI e
ziua lui AlexEf :D (am așteptat ora 12:00 pentru a da mesajul pe listă
:P).
Soooooooo... La multi ani, Alex3f!!!!!  Să trăiescă Ubun...err...să
trăiești !!  :)

Back on topic...
Ideea este că am găsit niste lucruri foarte foarte interesante acolo.
[Nostalgia taking over] În primul rând sunt posturi ale oamenilor care
au pornit toată comunitatea ROSEdu... sunt posturi care exprimă what
we are all about. Discuțiile despre numele organizației OpenPoli
(adică viitorul ROSEdu :P)  [2] [MUST READ!!! :P] sau despre logo [3].
Cu acestă ocazie aș dori să îi mulțumesc lui Sergiu care a investit
mult în începutul ROSEdu. După cum reiese și din post, el a venit și
cu numele și a fost și cel care ne-a pus în contact cu echipa de
designeri ce au făcut logoul. Thank you, Sergiu:)
Sunt și rapoartele primelor ședințe [4],[5] și atestat a primelor
colaborări cu eLiberatica/ROSI [6].

CONCLUZIE: forumul este o bucată foarte importantă din (deja) istoria
ROSEdu. Prin urmare NU PUTEM să îl ștergem. Dar, nu are absolut nici
un rost să îl mai folosim sau să îl punem ca resursă activă a ROSEdu.
Prin urmare, după cum am vorbit și cu Sergiu pe #rosedu, îl punem
undeva să rămână ca relicvă și îl scoatem de pe pagina rosedu.org.

Ca o mică încheiere, aș dori să mulțumesc celor care au avut
activitate pe forum în trecut. A tribute to those that saw the
potential of ROSEdu before anyone else did. Și ei sunt, în ordinea
numărului posturilor, următorii:

Sergiu Iordache (thanks again )
Tibi Turbureanu (mulțumiri pentru entuziasmul adus pe forum)
Andrei Cibotaru
Vlad Dogaru
Andrei Trandafir
Octavian Rinciog
Valentin Priescu
$SELF     :P
Ștefan Bucur
Dan Hărțescu
Alex Agape
Cosmin Dumitru
Răzvan Deaconescu (1 post pe forum, dar a recuperat în rest :P)
Bogdan Doinea
Bogdan Păunescu
Andrei Ghiuru
Călin Iorgulescu