[rosedu-general] Horde Webmail Groupware

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Aug 3 19:13:42 EEST 2009

Salut!

Pentru ca am avut o discutie cu AJ in acest sens, wiki-ul integrat al
Horde este public[1] (read-only; putem configura unele pagini
non-accesibile). Poate fi folosit pentru structurarea informatiilor
interne sau ca forma de prezentare a diverselor idei, activitati.

Recomand sa folosim acest wiki, dar la ceea ce este potrivit si acolo
unde este nevoie. Din punctul meu de vedere, nu trebuie sa substituie
Trac-ul sau alta aplicatie destinata proiectelor, nici solutiile
existente pentru alte proiecte (gen site-ul RSoC[2] sau site-ul CDL[3]).

Razvan

[1] https://www.rosedu.org/horde/wicked/
[2] http://soc.rosedu.org/2009/
[3] http://cdl.rosedu.org/