[rosedu-general] [vmchecker-dev] [RFC] Asociația ROSEdu

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Sep 18 12:56:03 EEST 2008

On Thu, 2008-09-18 at 12:43 +0300, Lucian Adrian Grijincu wrote:
> Salut,
>
> În cadrul vmchecker am început discuții despre copyright și licențiere
> [0]. Ne-am hotărât ca licența să fie MIT/X11 și să atribuim
> copyrightul către rosedu (să fie o organizație centrală care deține
> copyright-ul pe tot proiectul). Din păcate acest lucru nu e posibil în
> cadrul structurii curente rosedu.
>
> infoarena e organizată ca asociație [1]. Uite ce zic ei:
> «Asociatia infoarena ne ajuta sa…
>     * protejam drepturile de autor ale materialelor contribuite de
> comunitate. Cu exceptia cazurilor in care se specifica altfel,
> [...]

Nu e nici un flame. Ideea asta a mai fost pusa in prim plan dar nu am
gasit timpul sa ne ocupam de ea. In alta ordine de idei stiu ca ar
trebui sa platim destul de multi bani pentru asa ceva.

Din pacate perioada asta este foarte aglomerata pentru multi dintre noi.
Sugestia mea este ca pe la sfarsitul lui septembrie sa ne apucam sa
investigam ce pasi trebuie intreprinsi pentru asa ceva.

Tibi, tu ai mai facut asta. Ne poti oferi niste detalii?

Razvan