[rosedu-general] Re: [RFC] Asociația ROSEdu

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Sep 18 13:34:19 EEST 2008

On Thu, September 18, 2008 12:43, Lucian Adrian Grijincu wrote:
> Salut,
>
> În cadrul vmchecker am început discuții despre copyright și licențiere
> [0]. Ne-am hotărât ca licența să fie MIT/X11 și să atribuim
> copyrightul către rosedu (să fie o organizație centrală care deține
> copyright-ul pe tot proiectul). Din păcate acest lucru nu e posibil în
> cadrul structurii curente rosedu.
>
> infoarena e organizată ca asociație [1]. Uite ce zic ei:
> «Asociatia infoarena ne ajuta sa…
>     * protejam drepturile de autor ale materialelor contribuite de
> comunitate. Cu exceptia cazurilor in care se specifica altfel,
> [...]

*dons asbestos shirt* :o)

Deşi iniţial am fost împotrivă, sunt din ce în ce mai convins că ar trebui
făcut şi lucrul ăsta. La [0][1] sunt nişte informaţii destul de incomplete
după părerea mea, dar pot servi drept punct de plecare. Pe lângă cele două
salarii (pe care cred că le strângem, nu-i o problemă), probabil o să ne
coste şi a vorbi cu un notar sau avocat sau ce-o trebui.

Ce mi-a atras atenţia: trebuie să avem un sediu. Punem la bătaie o cameră
de cămin? :-P

Şi încă ceva: aveţi idee dacă există o limită la numărul de persoane care
participă activ la uhh... "constituirea" [sic] unei asociaţii?

Vlad

[0] http://www.uniuneanotarilor.ro/?p=4.4.2
[1] Îmi place ideea de a porni link-urile de la 0. Eventual le numerotăm
în baza 2 :-)