[rosedu-general] [RFC] Asociația ROSEdu

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu Sep 18 12:43:26 EEST 2008

Salut,

În cadrul vmchecker am început discuții despre copyright și licențiere
[0]. Ne-am hotărât ca licența să fie MIT/X11 și să atribuim
copyrightul către rosedu (să fie o organizație centrală care deține
copyright-ul pe tot proiectul). Din păcate acest lucru nu e posibil în
cadrul structurii curente rosedu.

infoarena e organizată ca asociație [1]. Uite ce zic ei:
«Asociatia infoarena ne ajuta sa…
    * protejam drepturile de autor ale materialelor contribuite de
comunitate. Cu exceptia cazurilor in care se specifica altfel,
continutul infoarena apartine Asociatiei infoarena si poate fi
distribuit sub licenta Creative Commons Attribution-NonCommercial 2.5.
    * protejam brand-ul infoarena
    * rasplatim cei mai activi membri ai comunitatii - pentru timpul
pe care l-au investit, acestia primesc functii oficiale si drept de
vot in Adunarea Generala.
    * obtinem sponsorizari din partea companiilor private»

Ce părere aveți despre organizarea ROSEdu sub forma unei asociații?
Flame on!

PS: cei din vmchecker-dev -- dacă vă interesează discuția vă înscrieți
pe [2] și dați reply pe rosedu-general at ...

[0]: http://lists.rosedu.org/pipermail/vmchecker-dev/2008-September/000302.html
[1]: http://infoarena.ro/asociatia-infoarena

Lucian