[vmchecker-dev] Licențiere

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Wed Sep 17 15:39:19 EEST 2008

Salut,

N-am discutat deloc despre licențierea vmchecker-ului.
Propun să alegem una dintre următoarele 3 licențe mari: GPL (2 sau 3 -
mai degrabă 3 pentru că poate fi amestecat codul cu cod sub licență
Apache2.0), Apache2.0 sau MIT-X11.

Eu sunt de partea MIT-X11 - nu folosim (cred) patente și nu ne trebuie
Apache2.0. Nu cred că va apărea un sistem comercial de corectare
automată a temelor, dar e posibil ca părți din codul nostru (de ex.
semctl) să poată fi folosite în alte aplicații - cu licența asta
permitem unor developeri să folosească cod de-al nostru în codul lor
fără nici o restricție. GPL ar interzice includerea codului în
proiecte comerciale.

--
Lucian