[rosedu-general] Ubuntu Install Fest - ROSEdu LAN Party v2

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Sep 10 21:42:54 EEST 2008

On Wed, 2008-09-10 at 21:33 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Lasand un pic gluma la o parte poate ca ar fi interesant sa facem candva
> (a se intelege un termen nedefinit aproximativ egal cu perioada in care
> vom avea timp) o instalare de tipul LFS. Evident ar trebui sa fie doar
> pentru hardcore fans si, evident, ar trebui ca 2-3 dintre noi sa o faca
> inainte.

Am încercat acum vreo doi ani. Factorii care mi-au intrat în cale:
 * râşniţă proastă rău, pe care dura literally zile să compilez unele
lucruri
 * râşniţă care face multă căldură + practic imposibil să închid şi să
reiau în primele faze + părinţi necunoscători ("Mai ieşi la aer", they
said...) ==> LFS fail :-P

Acum ambele aspecte au dispărut, dar a apărut unul nou: nu îmi permit să
mă lispesc de partiţii/date/setări pe nicio maşină. Iar în maşină
virtuală sigur nu e acelaşi lucru.

Still, LFS is worthy.

Vlad