[rosedu-general] Ubuntu Install Fest - ROSEdu LAN Party v2

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Sep 10 21:33:21 EEST 2008

On Wed, 2008-09-10 at 21:28 +0300, Vlad Dogaru wrote:
<snip>
> ++; o să muşcăm *mult* mai mult decât putem mesteca. Eu nu sunt fan
> Ubuntu, dar ideea e să le arătăm ceva care „just works”. In my
> experience, Ubuntu se apropie cel mai mult de asta. Realizez că mai sunt
> şi alte distribuţii candidaţi la titlul de „just works”, but we need one
> (I think). Şi dacă ar fi să alegem una, nu mă combate nimeni: sigur ar
> fi Ubuntu.

Vlad speaketh the truth here.

> I mean honestly, hai să instalăm Gentoo sau Linux From Scratch[1] dacă
> vrea cineva... şi când ne mai jucăm? :-P

Lasand un pic gluma la o parte poate ca ar fi interesant sa facem candva
(a se intelege un termen nedefinit aproximativ egal cu perioada in care
vom avea timp) o instalare de tipul LFS. Evident ar trebui sa fie doar
pentru hardcore fans si, evident, ar trebui ca 2-3 dintre noi sa o faca
inainte.

Razvan