[rosedu-general] Ubuntu Install Fest - ROSEdu LAN Party v2

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Sep 9 09:51:33 EEST 2008

On Mon, 2008-09-08 at 14:00 -0700, Alex Juncu wrote:
<snip>
> 100% de acord cu LAN Party, dar sunt impotriva unui Ubuntu Install
> Fest... de ce nu facem un Linux Install Fest? Ubuntu is not the only
> distribution out there (si dupa ce am avut azi cu ubuntu revin la my
> Ubuntu SUCKS feeling)

Alex, stii ca si eu am fost oarecum impotriva folosirii Ubuntu si am
preferat Debian la USO. Dar Ubuntu ramane cea mai folosita distributie
si este foarte usor de instalat si inteles de cineva strain lumii Unix
(a.k.a. majoritatea studentilor de anul 1).

Organizarea unui Linux Install Fest ar presupune un efort mult mai mare.
Fiecare ar instala ce ar vrea, ar trebui sa fie cunoscatori pentru
fiecare distributie etc. Daca folosim o platforma comuna e foarte usor
sa ne "intelegem".

In plus si AlexEf si Tibi sunt experti in Ubuntu (eu ma pricep la linia
de comanda dar sunt praf la mediu grafic si instalare de felurite
drivere). In plus, daca o parte din echipa de USO doreste sa participe
la acest eveniment avem inca o doza buna de cunoscatori.

> Si i'm for the USO team involvement in this (daca e de acord RD cu
> asta...)

De ce as avea ceva impotriva. The more, the merrier.

Din punctul meu de vedere accentul trebuie sa pice pe Ubuntu Install
Fest. Daca pica pe LAN Party nimeni nu va veni cu gandul sa instaleze
Linux :-) (at least I wouldn't :-P)

Razvan