[rosedu-general] Ubuntu Install Fest - ROSEdu LAN Party v2

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Tue Sep 9 00:00:52 EEST 2008

--- On Mon, 9/8/08, Andrei Buhaiu <andreibuhaiu at gmail.com> wrote:

> From: Andrei Buhaiu <andreibuhaiu at gmail.com>
> Subject: Re: [rosedu-general] Ubuntu Install Fest - ROSEdu LAN Party v2
> To: "Lista principala" <rosedu-general at lists.rosedu.org>
> Date: Monday, September 8, 2008, 10:47 PM
> dintre studenții
> cursului de USO?

> dintre cele două

> adică una dintre

100% de acord cu LAN Party, dar sunt impotriva unui Ubuntu Install Fest... de ce nu facem un Linux Install Fest? Ubuntu is not the only distribution out there (si dupa ce am avut azi cu ubuntu revin la my Ubuntu SUCKS feeling)
Si i'm for the USO team involvement in this (daca e de acord RD cu asta...)