[rosedu-general] Asociatia ROSEdu

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Oct 23 00:08:26 EEST 2008

On Wed, 2008-10-22 at 17:22 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Trebuie sa dam drumul procesului de "legalizare" a ROSEdu. In prima faza
> trebuie stabiliti membrii fondatori si colectate mai multe acte.
>
> Propunerea mea pentru membrii fondatori este, impreuna cu atu-urile
> fiecaruia:
> * Andrei Buhaiu - promotor, finalizator, spiritual
> * Sergiu Iordache - technic, idei, site
> * Alex Juncu - promovare & marketing, suport
> * Alex Eftimie - comunitate, organizare, energie

* Vlad Dogaru - vim wizard and maestro of all things beer

> [...]
> mai potrivite alegeri. Dar nu inseamna ca nu pot fi contestate.
>
> Doresc, cu aceasta, ocazie sa prezint care sunt cele doua principii
> majore pe care consider ca trebuie sa le aiba in vedere Asociatia
> ROSEdu:
> * voluntariatul: consider ca nu trebuie sa dam in cap la oameni sa intre
> in ROSEdu; motivatia principala pentru ca cineva sa intre in ROSEdu este
> pasiunea pentru comunitati, pentru proiecte, pentru FOSS, pentru vim si
> bere (that's one for you, Vlad :-P) si pentru simtit bine :-)

Văd că m-ai precizat într-un târziu -- retrag ce am spus mai sus :-P

> * egalitarismul decizional: cat timp pastram oameni voluntari si
> pasionati, consider ca este benefic ca toata lumea sa aiba drept egal in
> exprimarea unei opinii si contestarea altei persoane; ma astept ca orice
> persoana sa imi conteste constructiv si obiectiv propunerile, sugestiile
> si deciziile asa cum voi face (si probabil fac) si eu

Mie mi se par OK `principiile', cu menţiunea că nu văd (nici măcar
legal) de ce trebuie să avem un statut explicit (am uitat cum se numeşte
documentul). Still, if it has to be done, let's do it and get rid of a
task I says.

Vlad
--
'Conformity is the jailer of freedom and the enemy of growth.'
        - John F. Kennedy