[rosedu-general] ROSEdu social thingie

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Oct 22 22:59:53 EEST 2008

Salut!

People, de multa vreme nu am socializat cu adevarat ca lumea. Drept
urmare propun sa facem o astfel de actiune in week-end-ul halalalt (1-2
noiembrie).

Eu si cu RR si Tavi am mers de multe ori la bowling (Mall Vitan sau
Unirea) si este foarte fun. I'd say we do this - ROSEdu style. Fac eu
cinste. Si daca facem asta sa fim cat mai multi (si mai veseli). The
more, the merrier.

What say you?

Razvan

P.S.: astept feedback legat de partea de "legalizare" - we's got to
hurry ups ca sa purcedem cu OSCDC-ul cu motoarele turate
P.S.2: am furnizat task-uri de WoUSO - luni incepem concursul; Sergiu, o
sa iti dau un mesaj mai complet, Andrei, pregateste povestea
P.S.3: I pup you!

believed to be clean.