[rosedu-general] Asociatia ROSEdu

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Oct 22 17:22:53 EEST 2008

Salut!

Trebuie sa dam drumul procesului de "legalizare" a ROSEdu. In prima faza
trebuie stabiliti membrii fondatori si colectate mai multe acte.

Propunerea mea pentru membrii fondatori este, impreuna cu atu-urile
fiecaruia:
* Andrei Buhaiu - promotor, finalizator, spiritual
* Sergiu Iordache - technic, idei, site
* Alex Juncu - promovare & marketing, suport
* Alex Eftimie - comunitate, organizare, energie

Am avut o discutie cu persoanele de mai sus si, personal, mi se par cele
mai potrivite alegeri. Dar nu inseamna ca nu pot fi contestate.

Doresc, cu aceasta, ocazie sa prezint care sunt cele doua principii
majore pe care consider ca trebuie sa le aiba in vedere Asociatia
ROSEdu:
* voluntariatul: consider ca nu trebuie sa dam in cap la oameni sa intre
in ROSEdu; motivatia principala pentru ca cineva sa intre in ROSEdu este
pasiunea pentru comunitati, pentru proiecte, pentru FOSS, pentru vim si
bere (that's one for you, Vlad :-P) si pentru simtit bine :-)
* egalitarismul decizional: cat timp pastram oameni voluntari si
pasionati, consider ca este benefic ca toata lumea sa aiba drept egal in
exprimarea unei opinii si contestarea altei persoane; ma astept ca orice
persoana sa imi conteste constructiv si obiectiv propunerile, sugestiile
si deciziile asa cum voi face (si probabil fac) si eu

Urmatorul pas este stabilirea pozitiilor in cadrul asociatiei. Mihai
Maruseac a trimis un e-mail cu aceste pozitii si astept exprimarea
dorintei fiecaruia de a ocupa o anumita pozitie. Orisicat pozitia
respectiva ar trebui sa aiba un grad mai degraba formal, cat timp
pastram un statut egalitarian.

Astept critici, pareri, sugestii, observatii etc.

Razvan

believed to be clean.