[rosedu-general] Beast status (beast = anaconda | mamba)

Bogdan Doinea dcbogdan07 at gmail.com
Wed Nov 12 20:49:53 EET 2008

2008/11/11 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
[..]
> Pe moment (pana la migrare) vom pastra aceasta denumire urmand ca
> ulterior sa luam o decizie daca ramane la denumirea de mamba sau "furam"
> numele de anaconda pentru a pastra "legacy-ul".

Din categoria "I don't wanna sound like Razvan Rughinis buuuuuut":
cred ca este foarte important sa pastram un brand :) ! Mie mi se pare
ca schimbarea numelui serverului odata_cu hw-ul duce la pierderea
"personalitatii serverului" (TM by me..) and what it stands for!
Serverul anaconda must live on as_the_only server si sa fie
identificat 1-la-1 cu ce facem noi. Mi se pare misto ca un viitor
fost-student al facultatii sa poata sa dea din greseala cumva pe net
de anaconda si sa isi aminteasca: o da... aici aveam eu laburile de
USO si RL (desi cu toate vhosturile nu stiu cat de usor o sa dea
efectiv de numele serverului). Pentru a concluziona, cred ca nu ar
trebui schimbat numele pentru ca:

1) Ar fi misto ca anaconda sa capete notorietate over the years in
facultate, pe net si in discutii la bere. Sa fie clar cine_e anaconda
si sa nu trebuiasca sa explici ca acum se numeste mamba. Anywho.. cred
ca cuvantul BRAND explica ideea mea in totalitate
2) Who the fuck (except ppl who saw Kill Bill si Andrei Buhaiu) stiu
ce e aia mamba?
3) There can be only one anaconda as can be only one Chuck Norris. Nu
putem sa avem si anaconda si orice_alt_nume pe acolo.

> As vrea sa adaug ca root in playground pe Andrei Buhaiu, Mihai Maruseac,
> Mihai Dumitrache, Sergiu Costea, Calin Iorgulescu, Bogdan Doinea, Andrei
> Ciorba, Alex Juncu, dar nu am cheile lor publice. Va rog sa le puneti in
> conturile voastre de pe anaconda ca sa le extrag de acolo.

I accept the honoures. U shall have your public key!

> Astept de la fiecare persoana cu idei si drept de root pe o masina
> virtuala idei de pachete, solutii care sa fie instalate pe masina
> virtuala. As vrea sa stabilim o versiune de wiki pe care sa o folosim
> toti. Orice sistem gen wiki/trac vreau sa fie disponibil in farm-uri, nu
> 20 de instante in home-ul fiecaruia. Recomand folosirea listei
> rosedu-admins[1] pentru astfel de aspecte (chiar daca e ROSEdu-related,
> poate constitui un bun cadru de discutie).

As soon as me has time (1 week from now), me tests.

--
Bogdan Doinea
Cisco CCAI