[rosedu-general] Beast status (beast = anaconda | mamba)

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Nov 12 12:19:04 EET 2008

On Wed, 2008-11-12 at 00:21 +0200, Vlad Dogaru wrote:
<snip>
> Awaiting the wiki -- experienţa ar putea fi şi un prilej pentru mici
> tutoriale and whatnot gen "migration 101".

Tocmai ce am avut o discutie cu Mircea, si este foarte incantat de ce
poate nginx[1] (un server web rapid si light). YouPorn uses nginx! :-)

Are integrare cu Drupal[2], trac[3], mediawiki[4], dokuwiki[5] etc. si
cred ca o idee foarte buna sa migram, mai putin acolo unde
functionalitatile Apache sunt de neinlocuit.

In privinta wiki-ului, eu propun sa folosim dokuwiki[6]. Descrierea este
conforma cu necesitatile noastre:
---
It is targeted at developer teams, workgroups and small companies. It
has a simple but powerful syntax which makes sure the datafiles remain
readable outside the Wiki and eases the creation of structured texts.
All data is stored in plain text files – no database is required.
---

Wiki-ul Trac se bazeaza pe dokuwiki deci nu e nevoie sa se invete doua
sintaxe diferite.

Nu am argumente mai viabile. Trebuie oricum testata instalarea. Intr-un
timp imi placea moinmoinwiki[7] dar e destul de dureroasa instalarea
(sau asa mi s-a parut mine). Orice alte optiuni pareri sunt binevenite.

Desi imi place diversitatea, sustin totusi folosirea unui singur wiki in
diversele proiecte, activitati realizate pentru ca preocuparea sa fie pe
continut nu pe invatarea unei sintaxe noi.

Razvan

[1] http://wiki.codemongers.com/Main
[2] http://drupal.org/node/110224
[3] http://trac.edgewall.org/wiki/TracNginxRecipe