[rosedu-general] Teh beast is here!

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Nov 10 16:44:18 EET 2008

2008/11/10 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>:
> May I ask what the 4 vms are for? I suspect web, db, mail and torrents.
Suspectezi greșit.
Împărțirea e pe domenii:
* rosedu
* cursuri (so, pso, cpl, etc.)
* users (pagini personale, email)
* xxx (mai era ceva, dar am uitat) - răzvan?

Dacă tot se schimbă serverul și eu cred că ar fi mai bine o schimbare
de nume. Eventual ceav mai scurt (4-5 litere): mai ușor de scris

> nu vreau să schimb din nou adresa de mail :-P
Poate să rămână și numele vechi și să facă forward către noua adresă de email.

Ce se întâmplă cu vechiul anaconda? Nu văd de ce n-ar putea rămâne în
picioare (actualizat, cu toate serviciile care sunt mutate pe noul
server scoase). Eventual una din cele 4 mașini virtuale de pe noul
server poate să fie puse fizic pe vechiul anaconda => se scade și
încărcarea mașinii noi.

--
 .
..: Lucian