[rosedu-general] Teh beast is here!

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon Nov 10 16:26:46 EET 2008

On Mon, 2008-11-10 at 16:05 +0200, Vlad Dogaru wrote:
> [...]

Also,

Nu sunt sigur că înţeleg cum 3 drive-uri pot fi aşezate în RAID 2+1;
come to think of it, e prima oară când aud de folosirea RAID 2. Care to
ellaborate?

May I ask what the 4 vms are for? I suspect web, db, mail and torrents,
but maybe you have a different solution. (În special, cred că nu o să
fie un server separat pentru mail, pentru că suntem probabil în jur de 5
oameni care chiar folosim anaconda pentru email :-P).

Vlad

--
'Conformity is the jailer of freedom and the enemy of growth.'
        - John F. Kennedy