[rosedu-general] [Fwd: Intalnirea persoanelor implicate in softwareul liber]

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue May 20 23:01:40 EEST 2008

2008/5/20 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> Uite o propunere destul de interesanta. Ar trebui insa cantarite
> costurile/beneficiile/implicatiile/rezultatele/eficienta unui astfel de
> eveniment inainte de a lua o decizie.
>
> To be discussed.
>
> Razvan
<snip>

Mie-mi place ideea. O mare parte (cred) dintre sustinatorii FLOSS din
Romania se vor intalni la eLiberatica in curand. eLiberatica este o
conferinta destul de mare si nu cred ca va fi timp acolo pentru
coordonarea activitatilor locale. O intalnire numai noi cu ai nostri
cred ca ar fi un lucru bun.

Alex
--
O< campania panglicii ascii - opriți mail-urile html - www.asciiribbon.org