[rosedu-general] [Fwd: Intalnirea persoanelor implicate in softwareul liber]

Rus-Rebreanu Alin-Florin netblock at gmail.com
Tue May 20 21:28:21 EEST 2008

2008/5/20 mmdumi <mmdumi at gmail.com>:
> Interesant,
> In felul acesta, cred ca multi dintre noi ar intelege cu adevarat ce este
> acela soft liber, de ce soft liber, si de ce ne tot certam cand vorbim
> despre asta.

Salut,

Adi zice :
"Vă scriu pentru a întreba dacă sunteți interesați în a participa sau a
ajuta la organizare unei întalniri naționale a persoanelor implicate în
softwarelul liber (mediatizare, suport, localizare, dezvoltare)."

Persoanele care vor veni in cazul in care aceasta actiune va avea loc
vor sti cu siguranta ce inseamna software liber.

Cheers